سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://lahotiyan313.ParsiBlog.com
 
لینک دوستان

 

 

در صفحه فیس بوک شهاب الدین اشراقی خانم اشراقی اظهار وجود کردند.

زهرا اشراقی: وضعیت کشور بحرانی است و ما در لبه پرتگاه هستیم
یک سری کارها و شعارهایی را که آقای احمدی‌نژاد داد، برای کشور تبعات داشت، دارید می‌بینید تحریم اثر خودش را گذاشته است. مگر می‌توانید بگویید اثر نگذاشته است؟مثلا آلودگی هوای تهران که دلیل آن تحریم و بنزین بدی است که الان وجود دارد. این آلودگی را باید مرگ خاموش نامید، یعنی ما که در تهران هستیم هر روز داریم سم استنشاق می‌کنیم. اکثر افرادی را که من می‌بینم و از جمله خودم کاملا می‌فهمم که سرب هوای تهران مانع فعالیت می‌شود و بر روح و جسم اثر می‌گذارد. این‌ها همه اثر تحریم است. وضعیت تهران به نظر من قرمز است، وضعیت ایران قرمز است.
اشراقی در گفت و گو با سایت محلی انار پرس درباره آینده کشور تصریح کرد:اگر همین افراد با همین تفکر باشند، هیچ وقت مشکلی حل نخواهد شد. چون این تفکر، تفکری نیست که بخواهد ایران پیشرفت بکند و صلح و آرامش باشد. تنها راهش این است که اصلاحات را بپذیرند. نمی‌خواهم بگویم شخصی مثل آقای خاتمی ولی باید چنین وزنه‌ای سر کار باشد تا بتواند ایران را از این وضعیت بحرانی که دارد، نجات دهد.
وی درباره شعار میزان رای ملت است نیز گفت:به نظرم این شعار خیلی وقت است که گمشده و من خیلی وقت است که این شعار را دیگر ندیده‌ام.از وقتی که شورای نگهبان، حیطه را برای کاندیداها تنگ‌تر کرده است، هر کسی نمی‌تواند وارد عرصه انتخابات شود. مثلا انتخابات ریاست‌جمهوری که در پیش‌رو داریم، اصلاح‌طلبان چه کسی را می‌توانند معرفی کنند؟به هر حال هر کسی را نمی‌توانند معرفی کنند، چون فیلترینگی به اسم شورای نگهبان است.


[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 1:43 عصر ] [ لاهوت ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 59059